S H E R R A A Z I S
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Maaf . Kau Sememangnya Tak Memahami
Saturday 29 October 2011 • 10/29/2011 09:53:00 am • 5 comments

Dulu .. 
Kaulah segalanya buat aku .
Kau mudah berkata-kata .
Kau pandai mempermainkan perasaan aku dengan kata-kata manis kau .

Tapi sayang.

Kau tak pernah memahami maksud di sebalik perkataan yang kau luahkan .

Ada kalanya aku tersinggung dengan kata-kata kau .

Ya .

Sungguh kasar sekali bahasa yang kau gunakan . 
Sungguh pun aku tahu bahawa aku bukanlah terbaik .
Tapi tolonglah .

Fahamilah jiwa ini .

Fahamilah hati ini .

Dan fahamilah aku untuk kali ini .

Kau perlu tahu erti memahami .
Dan bukan terus memarahi lalu menyalahi .
Bukan aku sendiri yang meminta atau kepingin untuk jadi seperti ini .
Tapi keadaan telah berubah sama sekali . 

Tolong . 

Fahamilah aku .

Sayangnya ..
Kau sememangnya tidak memahami diri ini .
Kau sering membaluti jiwa ini dengan sikap amarahmu .
Yang sudah jemu untuk aku perdengarkan . 

Pergilah .
Jangan kau toleh ke belakang lagi .

Cukuplah .
Aku sudah jemu mendengar kata-kata hipokrit kau .

Usahlah .
Kau merayu aku untuk mempercayai kau semula .

Jiwa ini sudah sakit .  

Aku hanya mampu berkata ini .

Maaf .
Sememangnya kau tak memahami diri ini .


Lots of Love ♥
Shahirah Sherra




Thanks For Reading ♥



Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
Sherra Azis. 21. Ulat buku Fixi & Kaffein tegar. Bekas pelajar Fakulti Filem Teater dan Animasi.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> Updated.
date : NOW
at:13:35 pm


>> Dapat blogskin baru.Yeay!
date : 26/3/13
at:9:27 am


>> Fuyoo, kak ira ada blog. Haha
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Kau Tipu Aku Lagi
  • Hipokritkah Aku?
  • Kau yang Terhebat
  • I Love You, Dad :(
  • Sorry . I'm Not Strong Enough :(
  • Such A Liar!
  • Deep Inside My Heart
  • Love Letter For You
  • Kebahagiaan adalah Segala-galanya dalam Hidup
  • Jauh di Sudut Hati