S H E R R A A Z I S
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Jauh di Sudut Hati
Monday 11 July 2011 • 7/11/2011 03:25:00 pm • 2 comments

Bila aku renung gambar ini.
Aku terasa amat "'jauh".
Itulah perkataan yang bermain di benak fikiranku.
Agak sukar untuk aku menyatakan apa yang berada di mindaku.
Aku hanya mampu jelaskan apa yang mampu aku terangkan.
Orang berpayung itu sedang menanti dan menunggu seseorang.
Aku pasti kerana dia merenung ke hadapan tanpa menoleh ke belakang.
Walaupun ia hanya sebuah lukisan. Aku yakin dia tak memandang ke belakang.
Sampan di hadapannya bukan lah yang ditunggu.
Suasana di tasik cinta itu juga suram.
Sama seperti di taman hatinya yang makin kelam.
Namun,dia tidak pernah bermuram.
Hanya senyuman yang ikhlas di tanam.
Benarlah kata orang penantian suatu penyiksaan.
Mungkin benar mungkin tidak. Entahlah.
Sebenarnya,memang ramai watak begini dalam kehidupan.
Menanti , Menanti dan Menanti .


Lots of Love ♥
Shahirah Sherra





Thanks For Reading ♥


Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
Sherra Azis. 21. Ulat buku Fixi & Kaffein tegar. Bekas pelajar Fakulti Filem Teater dan Animasi.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> Updated.
date : NOW
at:13:35 pm


>> Dapat blogskin baru.Yeay!
date : 26/3/13
at:9:27 am


>> Fuyoo, kak ira ada blog. Haha
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Cinta yang Terakhir~
  • Pemergianmu~