S H E R R A A Z I S
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Pemergianmu~
Thursday 23 June 2011 • 6/23/2011 08:44:00 pm • 0 comments


Apakah ini jalan terbaik untukmu mengecapi kebahagiaan ?
Adakah ini salah satu agendamu untuk menghindarkan dirimu ?
Aku buntu .
Mengapa kau tega lakukan semua ini ?
Sedangkan diriku masih memerlukanmu .
Sesungguhnya kau masih tak mengerti .
Akan perasaanku yang sebenar ,
Hati kau sememangnya buta ,
Tak tahu menilai yang mana satu emas atau permata .
Aku kecewa lagi .
Jikalau ini adalah jalan yang terbaik untukmu ,
Aku relakan kau pergi ,
Jauh dari pandanganku ,
Akan ku sertakan tangisanku disampingmu ,
Sebagai tanda ,
Aku menangisi pemergianmu ,
Walaupun hati aku berat ,
Untuk melepaskan kau pergi ,
Aku redha dengan ketentuan-Nya ,
Hanya doa yang mampu aku sisipkan buatmu ,
Semoga kau bahagia disampingnya . . .

Love xoxo ♥
Shahirah Sherra



Thanks For Reading ♥


Labels:



FUTURE
MY WORDS;
Sherra Azis. 21. Ulat buku Fixi & Kaffein tegar. Bekas pelajar Fakulti Filem Teater dan Animasi.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> Updated.
date : NOW
at:13:35 pm


>> Dapat blogskin baru.Yeay!
date : 26/3/13
at:9:27 am


>> Fuyoo, kak ira ada blog. Haha
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;