S H E R R A A Z I S
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Cinta yang Terakhir~
Thursday 23 June 2011 • 6/23/2011 08:48:00 pm • 0 comments

Warkah ini ,
Aku coretkan untukmu ,
Hanya untuk kau fahami ,
Hanya untuk kau mengerti ,
Bahawa aku ,
Amat menyayangimu ,
Kecewa menyelubungi aku ,
Pabila kau mengatakan kepadaku ,
Kau amat membenciku ,
Di mana letaknya perikemanusiaan mu ?
Sedikit pun kau tidak mengendahkanku ,
Apa salahku?
Cinta ini ,
Tulus untukmu ,
Tidak dapat kubendung perasaan ini lagi,
Namun kau semakin menjauh ,
Sememangnya aku sedar ,
Aku bukan terbaik untukmu,
Kisah kau dan aku ,
Kini ,
Menjadi sisa-sisa
Cinta yang terakhir . .

Lots of Love 
Shahirah Sherra




Thanks For Reading ♥


Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
Sherra Azis. 21. Ulat buku Fixi & Kaffein tegar. Bekas pelajar Fakulti Filem Teater dan Animasi.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> Updated.
date : NOW
at:13:35 pm


>> Dapat blogskin baru.Yeay!
date : 26/3/13
at:9:27 am


>> Fuyoo, kak ira ada blog. Haha
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Pemergianmu~