S H E R R A A Z I S
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Jangan Pergi
Sunday 25 March 2012 • 3/25/2012 11:29:00 am • 0 comments
Malam itu . Aku termimpi akan kau . Aku tidak tahu . Mengapa dan kenapa . Mungkin setelah lama aku rindukan kau . Akhirnya kau muncul jua . Walau hanya di dalam mimpi . Itu sudah cukup bagiku . Pada mulanya kau hanya memandang aku . Dan kau mula ingin bersuara . Setelah lama kau berdiam diri . Kau pegang erat tanganku . Dan ucapkan kata sayang pada aku . Aku tersedar dari mimpi . Berlinang air mata ini . Sungguh aku rindukan kau . Sukar untuk aku melupakan kau . Kau sahabat aku . Juga teman aku . Aku perlukan kau . Tolong jangan pergi . Jauh dari diri ini . Aku sayangkan kau . Sayangkan perhubungan ni . Fahamilah hati ini . Fahamilah jiwa ini . Aku merayu . Jangan pergi . 

Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
Sherra Azis. 21. Ulat buku Fixi & Kaffein tegar. Bekas pelajar Fakulti Filem Teater dan Animasi.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> Updated.
date : NOW
at:13:35 pm


>> Dapat blogskin baru.Yeay!
date : 26/3/13
at:9:27 am


>> Fuyoo, kak ira ada blog. Haha
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Beribu Sesalan
  • Kecewa
  • Serpihan Hati
  • Surat Buat Awak
  • Perih Hati Ini
  • Perpisahan
  • Entri Kosong
  • Hanya Kamu
  • Kau Pendusta
  • Maaf . Maaf dan Maaf