S H E R R A A Z I S
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Serpihan Hati
Monday 19 March 2012 • 3/19/2012 01:37:00 pm • 2 comments
Kesal hati ini . Perih jiwa ini . Kian terasa di lubuk hati . Ke mana saja aku pergi , makin aku gelisah . Resah . Aku memandang ke awan . Aku cuba menutup mata . Tenangkan jiwa yang resah . Angin bertiup buatkan aku rasa damai .  Disaksikan dengan daun-daun yang berguguran . Seolah-olah dapat merasa apa yang aku rasa .  Sungguh indah perasaan ini . Ingin saja aku menutup mata ini buat selama-lamanya . Dan membiarkan perasaan ini . Terbuai di awangan . Pergilah , dan jangan kembali lagi . Kasihanilah diri ini . Berikanlah ketenangan untuk aku . Walau hanya untuk sementara . Aku mahu merasa sepi . Sepi untuk seketika . Melupakan apa yang terjadi . Akan aku buang segala kenangan yang pernah singgah di hati ini . Agar tidak lagi menghantui . Aku rela . 

Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
Sherra Azis. 21. Ulat buku Fixi & Kaffein tegar. Bekas pelajar Fakulti Filem Teater dan Animasi.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> Updated.
date : NOW
at:13:35 pm


>> Dapat blogskin baru.Yeay!
date : 26/3/13
at:9:27 am


>> Fuyoo, kak ira ada blog. Haha
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Surat Buat Awak
  • Perih Hati Ini
  • Perpisahan
  • Entri Kosong
  • Hanya Kamu
  • Kau Pendusta
  • Maaf . Maaf dan Maaf
  • Wordless
  • Rintihan Hati Ini
  • Diriku Untukmu