S H E R R A A Z I S
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Rintihan Hati Ini
Saturday 24 December 2011 • 12/24/2011 07:45:00 pm • 0 comments


" Maafkan ku sayang . . 
Aku harus pergi
Kerna Tuhan lebih menyayangi
Aku harap kau akan merelakan ku pergi
Kerna takdir telah menentukan apa yang terjadi
Maafkan ku . . "

Perpisahan seringkali terjadi
Pabila hubungan mula merapati . .

Di sebalik raut wajahmu
Terdetik suatu perasaan sayu
Aku hanya menatapmu
Dengan penuh rasa syahdu

Tatkala aku merenungmu
Kau berpaling dariku
Kau seolah-olah menyembunyikan sesuatu 
Yang aku sendiri tak tahu

Aku mengerti
Akan kesedihan yang kau alami
Kerna aku pernah merasai
Apa yang kau rasai hari ini
Dan di saat ini
Rintihan hatimu kan selalu ku dengari
Kerna kau sememangnya tak sanggup
Melepaskan dia pergi

Sayang
Seandainya kau dengar hati ini merintih
Seandainya kau melihat jiwa ini bersedih
Kau pasti tak akan pergi meninggalkanku di sini
Kau pasti akan setia di sisi

Aku amat merinduimu . . 

Lots of Love ♥
Shahirah Sherra



Thanks For Reading ♥



Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
Sherra Azis. 21. Ulat buku Fixi & Kaffein tegar. Bekas pelajar Fakulti Filem Teater dan Animasi.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> Updated.
date : NOW
at:13:35 pm


>> Dapat blogskin baru.Yeay!
date : 26/3/13
at:9:27 am


>> Fuyoo, kak ira ada blog. Haha
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Diriku Untukmu
  • Harapanku Untuk Kita
  • Selagi Kau Masih Di Sini
  • Aku Tak Sanggup
  • Luka Pada Hati
  • Menunggumu
  • Indah
  • Warkah Terakhir
  • Menangis Lagi
  • Saat Kau Tak Disisi