S H E R R A A Z I S
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Menunggumu
Sunday 13 November 2011 • 11/13/2011 09:04:00 pm • 0 comments


Pernah ku tertanya







Apakah kau kan setia
Kau dan aku
Berjanji kan setia pada mulanya
Namun kau tinggalkan aku akhirnya

..

Cinta ini ku beri
Cinta ini juga akhirnya pergi
Hilang bersama sepi
Aku sendiri

..

Mana pergi kata-kata cinta?
Mana pergi kata-kata setia?
Mana?

..

Oh kasihku
Aku menunggu kepulangan dirimu 
Dengan penuh tanda tanya 
Apakah kau akan kembali?
Atau kau kan tetap pergi?

..

Ku biarkan saja jawapan itu 
Tergantung bersama tanda noktah 

..

Aku pasti menunggumu .


Lots of Love ♥
Shahirah Sherra




Thanks For Reading ♥



Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
Sherra Azis. 21. Ulat buku Fixi & Kaffein tegar. Bekas pelajar Fakulti Filem Teater dan Animasi.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> Updated.
date : NOW
at:13:35 pm


>> Dapat blogskin baru.Yeay!
date : 26/3/13
at:9:27 am


>> Fuyoo, kak ira ada blog. Haha
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Indah
  • Warkah Terakhir
  • Menangis Lagi
  • Saat Kau Tak Disisi
  • Biarlah
  • Aku Harus Kuat
  • Maaf . Kau Sememangnya Tak Memahami
  • Kau Tipu Aku Lagi
  • Hipokritkah Aku?
  • Kau yang Terhebat