S H E R R A A Z I S
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Warkah Terakhir
Friday 11 November 2011 • 11/11/2011 10:22:00 am • 0 comments

Sedetik di saat diriku terluka .
Kau datang menghampiriku .
Dan mengenggam erat tanganku .
Lalu mendakapku dan menyeka airmataku .
Begitu erat dakapanmu .
Seolah-olah tak merelakan kesedihanku .

Namun ..

.Di saat kau terluka .
Kau hanya menangis di belakangku .
Kau simpan tangisanmu di dalam hati .
Tanpa diketahui olehku .

Sedetik di saat diriku tersungkur .
Kau datang menghampiriku .
Kau gagah menyambut tanganku .
Lalu merapatiku .
Begitu erat genggaman tanganmu .
Seolah-olah tak merelakan kejatuhanku .

Namun ..

Di saat kau terjatuh 
Kau hanya bangun seorang diri .
Kau simpan kegagalan kau di dalam hati .
Tanpa diketahui oleh aku .


Sedetik di saat aku keseorangan
 Kau datang menghampiriku .
Lalu menemaniku .

Namun ..

Di saat kau memerlukan seseorang 
Kau hanya ditemani oleh bayangan kau .
Kerna aku tiada di sisi .
Untuk menemani .

Kini .
Kau telah pergi .
Akan ku abadikan pengorbanan cintamu padaku . 

Oh Tuhan .
Betapa mulianya dirinya.
Kau tempatkanlah dia di syurgaMu .
Penuh dengan rahmatMu .
Sungguh ku tak mampu membalas segala cinta dan pengorbanannya .
Maafkanlah semua kesilapan yang telah aku lakukan .

Semoga kau tenang di sana .

Lots of Love ♥
Shahirah Sherra






Thanks For Reading ♥



Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
Sherra Azis. 21. Ulat buku Fixi & Kaffein tegar. Bekas pelajar Fakulti Filem Teater dan Animasi.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> Updated.
date : NOW
at:13:35 pm


>> Dapat blogskin baru.Yeay!
date : 26/3/13
at:9:27 am


>> Fuyoo, kak ira ada blog. Haha
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Menangis Lagi
  • Saat Kau Tak Disisi
  • Biarlah
  • Aku Harus Kuat
  • Maaf . Kau Sememangnya Tak Memahami
  • Kau Tipu Aku Lagi
  • Hipokritkah Aku?
  • Kau yang Terhebat
  • I Love You, Dad :(
  • Sorry . I'm Not Strong Enough :(