S H E R R A A Z I S
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Selagi Kau Masih Di Sini
Friday 2 December 2011 • 12/02/2011 05:11:00 pm • 0 comments


Kasihku . .
Selagi kau masih di sini
Selagi kau masih setia di sisi ini
Aku tak kan sesekali pergi
Membiarkan kau menyendiri

Kerna aku ,
Terlalu mengasihi
Terlalu menyayangi 
Dikau yang ku gelar 'lelaki' 
Yang indah tak terperi 

Cinta kita
Kan sentiasa bersemi
Kasih kita
Kan kekal abadi
Janji kita 
Kan ku semat di hati

Kerna kau ,
Amat penting bagi diri ini
Kerna kau , 
Lelaki yang ku cintai
Sepenuh hati ini
Wahai dikau yang ku kasihi . .

Aku janji
Selagi kau di sini
Cinta ini tak kan pernah pergi . .

Lots of Love ♥
Shahirah Sherra 




Thanks For Reading ♥





Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
Sherra Azis. 21. Ulat buku Fixi & Kaffein tegar. Bekas pelajar Fakulti Filem Teater dan Animasi.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> Updated.
date : NOW
at:13:35 pm


>> Dapat blogskin baru.Yeay!
date : 26/3/13
at:9:27 am


>> Fuyoo, kak ira ada blog. Haha
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Aku Tak Sanggup
  • Luka Pada Hati
  • Menunggumu
  • Indah
  • Warkah Terakhir
  • Menangis Lagi
  • Saat Kau Tak Disisi
  • Biarlah
  • Aku Harus Kuat
  • Maaf . Kau Sememangnya Tak Memahami