S H E R R A A Z I S
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Surat Buat Awak
Monday 19 March 2012 • 3/19/2012 12:18:00 am • 0 comments
Tuhan . Sungguh aku sayang dia . Cinta dia . Tapi aku tahu . Dia bukan untukku . Tolonglah buang perasaan ini jauh-jauh . Agar hati ini tidak disakiti lagi . Pergilah sayang . Pergilah cinta . Kerna kau bukan milikku . Mungkin ada lagi yang terbaik untukmu . Yang bisa untuk kau cintai selain aku . Aku relakan kau pergi . Walau hati ini berat untuk melepaskan kau pergi . Pergilah dan kejarlah kebahagiaan yang kau cari .

Tolonglah fahami hati ini . Jangan kau menyalahi diri ini . Kau tak mengerti akan apa yang terjadi . Hati ini dah mula terpalit rasa sayang . Rasa rindu . Tapi aku tak mampu untuk memberi hati ini . Maafkan aku . Aku yakin suatu saat nanti kau pasti akan bertemu dengan gadis yang lebih baik dari aku . Yang boleh menjaga cinta kau seperti nyawanya sendiri . Kerna aku tak mampu  membalas semua perasaan kau . Dan aku hanya mampu menahannya di dalam hati dan tika saat ini airmata mula mengalir di pipi . Dan menangisi pemergian kau . Jauh dari diri ini .

Doaku untuk kau . Moga kau dapat kejar kebahagiaan yang selama ini kau cari . Sungguh kau lelaki yang baik yang pernah aku jumpa dan aku kenal . Saat-saat indah kita bersama tak mungkin bisa aku lupa . Maafkan aku jika aku pernah menyakiti hati kau . Aku hanya manusia biasa yang tak pernah lari dari melakukan kesilapan . Mungkin ini perhubungan kita yang terakhir . Mungkin saat ini kau terluka . Begitu juga aku . Apa yang pasti , jauh di sudut hati aku , aku amat menyayangi kau . Walau sayang ini tidak mungkin bersama untuk selama-lamanya , tapi kau tetap ada dalam hati ni . Sayang awak . 

Yang ikhlas ,
Gadis yang awak sayangi . 

Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
Sherra Azis. 21. Ulat buku Fixi & Kaffein tegar. Bekas pelajar Fakulti Filem Teater dan Animasi.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> Updated.
date : NOW
at:13:35 pm


>> Dapat blogskin baru.Yeay!
date : 26/3/13
at:9:27 am


>> Fuyoo, kak ira ada blog. Haha
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Perih Hati Ini
  • Perpisahan
  • Entri Kosong
  • Hanya Kamu
  • Kau Pendusta
  • Maaf . Maaf dan Maaf
  • Wordless
  • Rintihan Hati Ini
  • Diriku Untukmu
  • Harapanku Untuk Kita