S H E R R A A Z I S
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Kau Pendusta
Wednesday 11 January 2012 • 1/11/2012 12:45:00 pm • 0 comments



Hati ini 
Kian terasa jauh darimu
Jiwa ini 
Kian terasa sakit kernamu

Mengapa?
Kau sanggup menyakiti hati kecil ini?

Mengapa?
Kau sanggup menyalahi diri ini?

Sedangkan ianya bukan salahku
Dan bukan aku meminta untuk terjadi seperti itu

Saat diri ini mendengari khabar berita dari temanmu 
Sungguh ku tak menyangka
Bahawa kau sememangnya pendusta
Kau mendustai hati kecil ini
Kau mendustai diri ini
Mengapa?

Sungguh aku amat menyayangimu
Namun itu dulu
Sekarang tidak lagi
Kerna diri ini tidak dapat menerima
Dengan apa yang terjadi

Maafkan aku
Tolong . .
Berikan aku waktu


Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
Sherra Azis. 21. Ulat buku Fixi & Kaffein tegar. Bekas pelajar Fakulti Filem Teater dan Animasi.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> Updated.
date : NOW
at:13:35 pm


>> Dapat blogskin baru.Yeay!
date : 26/3/13
at:9:27 am


>> Fuyoo, kak ira ada blog. Haha
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Maaf . Maaf dan Maaf
  • Wordless
  • Rintihan Hati Ini
  • Diriku Untukmu
  • Harapanku Untuk Kita
  • Selagi Kau Masih Di Sini
  • Aku Tak Sanggup
  • Luka Pada Hati
  • Menunggumu
  • Indah