S H E R R A A Z I S
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Perih Hati Ini
Sunday 18 March 2012 • 3/18/2012 09:04:00 pm • 0 comments

Hati bagaikan kaca . Pabila ianya dah pecah susah nak membentuk balik. Susah sangat , Aku terdiam membisu . Tak tahu nak buat apa. Menangis , tanpa menghiraukan keadaan sekeliling. Hati mula sakit , Menahan apa yang berlaku. Serah pada takdir yang sudah menentukan.

Hidup aku bagai orang tak ada masa hadapan , Menangis kerana seorang lelaki yang sudah melupakan masa aku dan dia. Aku bodoh , Aku bukan seorang yang berguna. Hari-hari stalk gambar dia . Makin bertambah sakit hati .

Tetiba one day , Aku dengan perasaan yang dah mula nak move-on bodoh pergi tulis nama dia dekat facebook, Then ternampak dia dengan girlfriend baru dia . Mesra seperti aku dan dia dulu .  Tapi aku masih tersinggung. Teramat.

Come on Sherr . Past is past , Jangan tengok apa yang dah berlaku. Pasti ada hikmah di sebalik semua ni bukan? Tak guna aku menangis pada benda yang bukan jadi milik aku . Sayang orang teramat sangat , Ini yang berlaku pada aku akhirnya. Buang masa . Apa pun , hidup harus diteruskan . Let it go . yeahh , let him go .


#I'm pray for your happiness . Hope both of you will lasting forever . 

Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
Sherra Azis. 21. Ulat buku Fixi & Kaffein tegar. Bekas pelajar Fakulti Filem Teater dan Animasi.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> Updated.
date : NOW
at:13:35 pm


>> Dapat blogskin baru.Yeay!
date : 26/3/13
at:9:27 am


>> Fuyoo, kak ira ada blog. Haha
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Perpisahan
  • Entri Kosong
  • Hanya Kamu
  • Kau Pendusta
  • Maaf . Maaf dan Maaf
  • Wordless
  • Rintihan Hati Ini
  • Diriku Untukmu
  • Harapanku Untuk Kita
  • Selagi Kau Masih Di Sini