S H E R R A A Z I S
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Hanya Kamu
Sunday 22 January 2012 • 1/22/2012 12:21:00 am • 0 comments


Saat ini
Aku masih milikmu
Aku masih di sisimu
Kerna aku amat menyayangimu
Dan mencintaimu

Aku hanya manusia
Dikurniakan jiwa dan raga
Yang hanya mampu menangisi dan tertawa
Tiada yang lebih dalam diri ini
Hanya kekurangan yang mengisi ruang di hati

Hentikanlah sikap amarahmu
Hentikanlah kata-kata kesatmu itu
Aku sudah jemu untuk mendengarnya
Kerna aku hanya manusia biasa
Dan sering kali tidak sempurna

Hargailah daku
Hargailah perasaanku
Hanya kamu cinta di hati ini
Hanya kamu sayang di mata ini
Hanya kamu kasih di dalam hidup ini
Semuanya hanya kamu .

Moga kau memahami diri ini .









Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
Sherra Azis. 21. Ulat buku Fixi & Kaffein tegar. Bekas pelajar Fakulti Filem Teater dan Animasi.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> Updated.
date : NOW
at:13:35 pm


>> Dapat blogskin baru.Yeay!
date : 26/3/13
at:9:27 am


>> Fuyoo, kak ira ada blog. Haha
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Kau Pendusta
  • Maaf . Maaf dan Maaf
  • Wordless
  • Rintihan Hati Ini
  • Diriku Untukmu
  • Harapanku Untuk Kita
  • Selagi Kau Masih Di Sini
  • Aku Tak Sanggup
  • Luka Pada Hati
  • Menunggumu