S H E R R A A Z I S
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Jiwa
Saturday 11 May 2013 • 5/11/2013 07:21:00 pm • 0 comments
Malam kelam ini aku masih membaluti diri dengan sentuhan suara halusmu yang tiap kali menerjah gegendang telinga. Suara itu yang membikin aku tersengih gila, menerawang perasaan sendiri. Tak pernah aku alami seperti ini dan juga memiliki seseorang seistimewa dia walaupun dia tidak sempurna di mata Tuhan. Dia hanya sempurna di mata aku cuma. Dia adalah kau. Jiwa aku. Dia yang menutupi segala bolong lohong cela yang sudah bertelanjang di hati aku. Dia yang menampal pita kebahagiaan di dada aku lalu terpahat satu nama; milik dia. Raut wajah yang terpampang di dalam kotak pemikir punya aku adalah dia. Tiap senyuman yang melirik manja, pandangan mata yang kedipnya cuma buat aku, tampak keikhlasan di sebaliknya. Kehadiran dia yang secara realitinya tidak dijangka semakin susah untuk aku lepaskan. Seperti mana yang aku bilang dia istimewa di mata aku. Terima kasih Tuhan kerana kau telah menghantar dia untuk aku. Untuk aku merasa bahagia walau hanya sesaat cuma. Terima kasih untuk semua rasa ini.

Ini untuk kamu,
Jiwa.

Yang Benar,
Hati.

Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
Sherra Azis. 21. Ulat buku Fixi & Kaffein tegar. Bekas pelajar Fakulti Filem Teater dan Animasi.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> Updated.
date : NOW
at:13:35 pm


>> Dapat blogskin baru.Yeay!
date : 26/3/13
at:9:27 am


>> Fuyoo, kak ira ada blog. Haha
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Sejarah
  • Dia,kekasihku.
  • Lara
  • Pingin
  • Wordless
  • Multimedia
  • Leka
  • Bangkit
  • Ngerti
  • Laskar Cinta