S H E R R A A Z I S
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Dia,kekasihku.
Tuesday 30 April 2013 • 4/30/2013 11:10:00 pm • 0 comments
Kondisi hati kian tak menentu. Ada kala rebah tatkala jiwa masih buntu. Lemah dalam dakapan. Keluhan demi keluhan dilemparkan. Entah mengapa masih lagi dalam mood penyesalan. Sebal dalam diri. Aku amati. Usai saja menikmati keputihan langit di sebalik gugur dedaunan, langkah demi langkah aku tapak. Bicara aku sama awan perlahan lahan dibawa belaian arus sang angin. Membaluti tubuh pinjaman dari Tuhan yang tidak tahu bila ajal bakal menjemput. Kini aku tiba di suatu tempat. Tempat di mana aku bermain dengan emosi, berlawan dengan egois, berbalah dengan perasaan aku sendiri. Aku benci. Tapi tempat ini juga bisa bikin aku tenang. Jiwa dan raga. Damai dalam pelukan sang hijau. Saksi di mata mata mereka. Mata ini aku pejam. Hanya kedengaran suara merdu sang kekasih alam. Mendayu layu. Aku ketiduran bersama melodi tadi. Senyap. Tinggal cuma nafasku yang berombak. Dalamnya penuh sebak. Realitinya hidup aku pada tika ini untuk Dia cuma. Dia yang satu. Kekasihku. 

Labels: ,



PASTFUTURE
MY WORDS;
Sherra Azis. 21. Ulat buku Fixi & Kaffein tegar. Bekas pelajar Fakulti Filem Teater dan Animasi.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> Updated.
date : NOW
at:13:35 pm


>> Dapat blogskin baru.Yeay!
date : 26/3/13
at:9:27 am


>> Fuyoo, kak ira ada blog. Haha
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Lara
  • Pingin
  • Wordless
  • Multimedia
  • Leka
  • Bangkit
  • Ngerti
  • Laskar Cinta
  • Origami Bintang
  • Fakta